קלנועית מתקפלת מחיר

מחיר קלנועית מתקפלת

יצא לכם אי פעם לשמוע על קלנועית מתקפלת? איך בכלל קלנועית יכולה להתקפל ומדוע כדאי לרכוש אחת כזאת? אנחנו ב- VOLVIT, החלטנו להשיב לכם על כל השאלות החשובות שיכולות לסייע לכם בבחירת הקולנועית המושלמת.

 

מאז ומתמיד היו קיימות מכוניות, והקולנועית הומצאה אומנם הרבה אחרי המכונית אבל עד היום נעשה בה שימוש לאוכלוסייה גדולה ורחבה שלא בהכרח נוסעת ברחבי העיר, ואילו שלפרברים וישובים קטנים מתאים יותר להתנייד ברכב קטן שהמהירות שלו אינה גבוהה כלל. זאת בדיוק הסיבה שבגללה המציאו את הקלנועיות שנועדו עבור נוסע אחד בלבד ובהמשך גם הומצאו קלנועיות עם שני נוסעים.

קלנועיות יחיד בכל רחבי הארץ

בארץ, משתמשים בקלנועית בקיבוצים ובישובים קטנים ושטוחים ולרוב גם האנשים המבוגרים שמתקשים ללכת הרבה זמן או שנתקלים בקושי לסחוב דברים. קולנעית היא הפתרון הטוב ביותר לכל קיבוץ או שכונה שטוחה שבה אתם מעוניינים להתנייד בשקט וברוגע ללא מהירות גבוהה (כי היא לא תגיע למהירות גבוהה), ואילו שהתניידות עם הקלנועית בעיר, יצור עבורכם בעיה מאוד גדולה כי הקלנועית לא תוכל לנסוע על הכביש שיש עליו מכוניות הנוסעות במהירות גבוהה ולצד זאת, אתם לא תוכלו להפריע להולכי הרגל שהולכים על המדרכה.

מתקשים ללכת בקניונים ובמקומות מסחריים? הכירו את הקלנועית המתקפלת

אם עד היום היה לכם קשה לצאת מביתכם ולהתנייד בחופשיות בקניונים ומקומות מסחריים, הרי שהיום זה לגמרי אפשרי עם קלנועית איכותית שניתן לקפל אותה בקלות ולשים אותה ברכב לאחר כל נסיעה, מה שיאפשר לכם לבקר בכל מקום מבלי שום קושי בניוד. אנשים רבים במדינה שלנו מתקשים ללכת מכל מיני סיבות, בין אם מדובר בבעיה פיזית או בחבלה רגעית, קלנועית נייידת שמתקפלת בקלות תעזור לכם לבקר בכל המוסדות הציבוריים ולהתנייד ביתר קלות ובחופשיות.

למה להשתמש בקלנועית מתקפלת?

אחד הדברים המיוחדים שיצרו בעולם הקלנועיות זוהי הקלנועית המתקפלת. ואם בעבר, לא הייתם יכולים לקחת איתכם את הקלנועית לשום מקום, אז הרי שהיום, זה לגמרי אפשרי! קלנועית מתקפלת וחשמלית שמתאימה באופן מושלם לנסיעות קצרות וארוכות אפילו וניתן לקחת אותה לכל מקום בארץ ובחול, היא מאושרת הטסה ומגיעה ברמת האיכות הגבוהה ביותר.

 

ניתן לנסוע בקלנועית גם לאנשים שאין להם רקע בנהיגת רכב, בזכות העובדה כי הקלנועית קלה מאוד לתפעול ונוסעת במהירות נמוכה.

Volvit – קלנועיות איכותיות ומתקפלות

באתר שלנו אתם תוכלו למצוא את הקלנועית החדשה והמתקפלת שניתן להתנייד איתה לכל מקום בארץ, לטוס איתה לחול ולנסוע באמצעותה במקומות מסחריים, בקיבוץ ובמושב שלכם. שנים רבות של ניסיון בתחום הקלנועיות גרמו לנו להבין כי אנחנו זקוקים גם לקלנועית קטנה וזעירה יותר שניתן גם לקחת אותה לכל מקום יחד איתכם, ועל כן, הומצאה הקלנועית המתקפלת שיצרה את המענה המתאים לסוגי הקלנועיות השונות שקיימות כבר מזה שנים.

 

אם אתם מחפשים רכב קטן ונייד במהירות נמוכה ובעלויות משתלמות ואטרקטיביות ביותר, השאירו לנו את הפרטים שלכם ואנחנו נשמח ליצור איתכם קשר בהקדם.