טרייד אין לקלנועיות – איך זה עובד?

איך עובד טרייד אין לקלנועיות?

המושג טרייד אין מוכר לנו מעולם הרכבים, והרבה אנשים בוחרים לבצע טרייד אין למכוניות שלהם כשהמשמעות היא, למסור את הרכב הישן ולהחליף אותו בחדש – פעולה מאוד משתלמת מסיבות רבות ושונות ולכן, רבים בוחרים בטרייד אין כאפשרות לשדרוג הרכב.

במאמר הנוכחי אנחנו נדבר על טרייד אין לקלנועיות – האם זה אפשרי ומה זה בכלל אומר? ומדוע הכי משתלם לעשות טרייד אין דווקא בחברת וולוויט?

קלנועית טרייד איןמה זה טרייד אין לקלנועית?

קלנועית היא רכב קטן וממונע שיכול להגיע עד מהירות מאוד נמוכה ורבים מהאנשים המבוגרים בוחרים להשתמש בו. רובכם וודאי תופתעו לגלות אבל טרייד אין ניתן לבצע גם עבור הקלנועיות ולא רק עבור רכבים בלבד.

טרייד אין הינו תהליך שבו אדם או חברה מציעים מוצר קיים כתשלום חלקי עבור נכס או מוצר חדש. לדוגמה, כאשר תבצעו טרייד במכונית ישנה לסוכנות תוך רכישת רכב חדש, הסוכנות תציע לכם מחיר לרכב הישן, אשר יקוזז מהעלות הכוללת של הרכב החדש. אבל לפני שאתם מתחילים להתלבט אם כדאי לעשות טרייד אין עבור הקלנועית שלכם, בואו ונבין מספר יתרונות אודות התהליך.

 

טרייד אין לקלנועיות – כל היתרונות

ישנם מצבים שבהם לא ישתלם לכם לעשות טרייד אין, אבל אי אפשר להתעלם מהיתרונות הרבים שיש לתהליך להציע, והם:

  1. חיסכון בעלויות: טרייד אין מאפשר לכם לחסוך כסף על ידי הפחתת הסכום שאתם צריכים לשלם עבור מוצר חדש. הערך של המוצר הישן שלכם מופחת ממחירו של החדש, כך שבסופו של דבר אתם משלמים פחות.
  2. נוחות: טרייד אין הוא דרך נוחה להיפטר מקלנועית ישנה מבלי שתצטרכו לעבור את הטרחה של מכירתו בעצמכם. אתם יכולים פשוט למסור אותו לסוחר ולקבל אחד חדש בתמורה.
  3. חיסכון בזמן: מכירת המוצר הישן עשויה לקחת הרבה זמן ומאמץ, החל מפרסום שלו ועד למציאת קונה וניהול משא ומתן על המחיר. טרייד-אין חוסך לכם זמן על ידי ביטול שלבים אלה.
  4. יתרונות סביבתיים: טרייד אין מסייע בהפחתת הפסולת על ידי מתן חיים חדשים למוצר הישן שלכם. במקום להגיע לאשפה, ניתן לשפץ או למחזר כל רכב, ולהפחית את השפעתו הסביבתית.

בסך הכל, הטרייד אין מציע יתרונות רבים וזאת בדיוק הסיבה שרבים מהאנשים בוחרים לבצע טרייד אין לדגמי המכוניות או הקלנועיות שברשותם.

 

וולוויט – הטרייד אין המשתלם עבור קלנועיות

אנחנו בחברת וולוויט מציעים מסלולי טרייד אין שונים עבור הקלנועיות שלכם. כל מי שיש לו קלנועית ישנה מכל דגם שהוא – קלנועית מתקפלת, קלנועית עם מושב אחד או יותר, יכול להגיע אלינו ולבצע טרייד אין עבור אחד מדגמי הקלנועיות המובילות שלנו כיום בשוק.

אין שום סיבה שתמשיכו לנסוע בקלנועית ישנה או בקלנועית יד שניה, כשפשוט אפשר להשתדרג בדגם חדש ומפנק של קלנועית וולוויט. השאירו את הפרטים שלכם באתר שלנו ואנחנו נשמח ליצור איתכם קשר בהקדם.