משפר את איכות החיים: היתרונות של קלנועית מתקפלת

מאז שהקלנועיות נכנסו לחיינו, נוצרו דגמים שונים שעונים גם על צרכי לקוחות שונים ואחד מהדגמים המיוחדים הללו הינו דגם קלנועית מתקפלת שעשויה להיות כלי התחבורה הנוח ביותר עבור כל מי שמעוניין לחסוך מקום בביתו ולאחסן אצלו את הקלנועית.

רבות דיברו על הקלנועית המתקפלת ובצדק! כי יש לה יתרונות ושימושים רבים שעליהם אנחנו הולכים לדבר במאמר הנוכחי.

משפר את איכות החיים: היתרונות של קלנועית מתקפלת​

למי מתאימה קלנועית מתקפלת?

ככלל, אנשים מבוגרים הם אלו שנוטים להשתמש בקלנועיות בדרך כלל. אבל לא תמיד. ובקיבוצים ומושבים רבים (בעיקר היכן שהתנועה דלה) אנחנו יכולים לראות קלנועיות ממגוון הדגמים השונים, וגם מבוגרים וצעירים יכולים להשתמש בהן תמיד. החל מזולות השימוש ועד לנוחות – אין פלא שהקלנועית כבשה את המושבים והקיבוצים שבהם אין צורך בהכרח להתנייד עם רכב ותמיד היה עדיף להתנייד עם כלי רכב איטי יותר וחסכוני בהרבה מהרכב עצמו.

אבל בואו גם לא נשכח את הסיבה המרכזית שבשבילה הומצאה הקלנועית – וזה אפשרות ניוד למי שמתקשה להשתמש ברכב. אנשים מבוגרים לרוב יתקשו להתנייד ברכב ולנסוע במהירות גבוהה. שלא נדבר על ההוצאה הגבוהה שהרכב מסתכם עבורם, ולכן, הומצאה הקלנועית שעם השנים השתדרגה ונוצרו דגמים שונים עבורה שכיום אפילו משמשים תחליף לאנשים נכים או מי שמתקשה ללכת בעצמו וחייב כלי תחבורה נייד וזמין בכל רגע נתון.

מה היתרונות של הקלנועית המתקפלת?

אז כמו שכבר ציינו, אחד מיתרונות הקלנועית זה החסכון הגדול שהיא מביאה לבית לעומת הרכב שנחשב להרבה יותר יקר לשימוש. קלנועית מונעת מחשמל בזמן שרכב צורך דלק בכמויות יותר גדולות מהחשמל של הקלנועית.

כמו כן, יתרון נוסף וחשוב מאוד לקלנועית זו המהירות שלה. קלנועית נחשבת לכלי תחבורה איטי מאוד – מה שמושלם לשימוש לאנשים מבוגרים, לקיבוצים ומושבים ועשוי להיות גם הרבה יותר בטיחותי מאשר שימוש ברכב. בנוסף לכך, זו אופציה מצוינת עבור אנשים נכים שמתקשים ללכת בעצמם.

את הקלנועית ניתן למקם בצמוד לבית שלכם, מה שבלתי אפשרי לעשות עם הרכב (אם אין לכם חניה). כי הרכב יעמוד בחניון ועבור אנשים נכים או מי שמתקשה בהליכה – זה יכול להיות קושי מאוד גדול להגיע ממקום למקום.

יתרון נוסף ואחרון שיש לקלנועית מתקפלת – זו האפשרות לקפל אותה יחד איתכם לכל נסיעה ברכב או במטוס אפילו ולהתנייד עם הקלנועית שלכם לכל מקום בעולם.

וולוויט – קל/נועיות ממגוון הדגמים

אנחנו בוולוויט ערוכים לספק עבורכם את דגם הקלנועית הנבחר ביותר, כשבדגמי החברה נמצאות הקלנועיות המובחרות והמקצועיות ביותר, כולל קלנועית זוגית, קלנועית ליחיד, קלנועית מתקפלת וקלנועית עם מקום למצרכים.

לנו בוולוויט חשוב מאוד שכל אדם יוכל להתאים לעצמו את דגם הקלנועית המתאים ביותר ולכן, באתר שלנו אתם תוכלו להיחשף למיטב הדגמים המובילים כיום בשוק הקלנועיות האיכותיות.

להזמנת שיחת טלפון עם נציג החברה, השאירו את הפרטים שלכם באתר ואנחנו מיד נתפנה לחזור אליכם.