סוגי הקלנועיות המובילות ואיך לבחור את המתאים ביותר?

סוגי הקלנועיות המובילות ואיך לבחור את המתאים ביותר?

קלנועית יכולה להיות פתרון מתאים ביותר לכל מי שמעוניין להתנייד בצורה קלה ונוחה מבלי להשתמש ברכב. קלנועיות מתאימות מאוד לאזורים שבהם אין צורך ברכב, לרוב מקומות כמו קיבוצים או מושבים קטנים שבהם גם מסוכן להעלות מהירות או לחילופין, פתרון לנהיגה איטית ובטיחותית עבור אנשים מבוגרים בהכרח שצריכים תפעול קל של רכב חשמלי שאינו לוקח מקום גדול וגם לא מסתכם בעלויות גבוהות מאוד כל חודש.

בדיוק בשביל זה נוצרה הקולנועית, ומאז, נוצרו סוגים שונים של קלנועיות שיכולות לשרת למגוון מטרות. במאמר הנוכחי אנחנו הולכים לדבר על נושא בחירת הקלנועית המתאימה – איך עושים זאת? על מה חשוב לשים לב? ואיזו קולנועית יכולה להתאים עבורכם?

סוגי קלנועית מובילים

על פי אילו פרמטרים בוחרים קלנועית?

כל  מי שמעוניין לנסוע ברכב קטן שמגיע עד מהירות של 15 קמ”ש (בדגמים המפותחים), צריך לבחור את הדגם הרצוי על פי הקריטריונים הבאים:

  1. גודל מתאים

גודל הקלנועית חייב להתאים לכם, אחרת, לא יהי שום טעם לקנות רכב קטן שבסופו של דבר לא יעמוד בסטנדרטים שלכם. וודאו את כמות המושבים שאתם צריכים לקלנועית שלכם – ישנן קלנועיות בגדלים שונים עם מושב אחד או שני מושבים ויש גם קלנועיות גדולות מאוד שמגיעות אפילו עם 4 מושבים.

גודל הקלנועית בסופו של דבר חייב להתאים לצורך שלכם. אם אתם משתמשים בקולנעית כדי לעשות קניות – אז וודאי שאתם צריכים מספיק מקום כדי לאחסן את כל הקניות שלכם.

  1. איכות

קולנועית איכותית זה דבר מאוד חשוב במיוחד עבור מי שרוצה שהרכב הקטן שלו יחזיק מעמד לאורך זמן ולא יחווה נזקים. חשוב לבחור את הדגם על פי האזור הגיאוגרפי שבו אתם חיים. אם הרכב שלכם צריך להתמודד עם נסיעה כלפי מעלה או לחילופין, אתם חיים באזור שיש בו הרבה כבישי עפר, וודאי שאתם תצטרכו דגם משוכלל של קלנועית שחייבת להיות איכותית מאוד עם גלגלים מקצועיים שלא יחוו נזק.

  1. דגם חשמלי

קלנועית חשמלית נחשבת לאחד הדגמים החסכוניים ביותר והשימוש בו הוא הרבה יותר קל מאשר קלנועיות מדגמים אחרים. קלנועיות חשמליות נפוצות מאוד בשנים האחרונות והסיבה לכך היא מידת הנוחות והזולות בשימושן – גם אם מדובר בשימוש חוזר ותמידי.

סוגי קלנועית

וולוויט – קלנועיות משוכללות בדגמים מובילים

אנחנו בוולוויט מספקים ללקוחותינו את מיטב הקלנועיות המשוכללות והמתקדמות ביותר שאתם רק תוכלו למצוא כיום בשוק. שנים רבות בתחום, הביאו אותנו להבנה, מהן הקלנועיות הנוחות והטובות ביותר שיכולות להיות לאדם ולכן, הדגמים שלנו עונים לצרכים רבים וניתן בקלות מאוד רבה להתאים את הדגם המועדף עליכם ועל פי הצורך שלכם.

קלנועית יד שניה יכולה להיות אפשרות טובה לקניה לכל מי שאינו מחפש רכב חדש בעיקר ומעוניין לחסוך בעלויות. אבל, חשוב לזכור שכדי שהקלנועית שלכם תחזיק מעמד הרבה יותר זמן – חשוב מאוד שהיא תהיה איכותית ועל כן, מומלץ לרכוש קלנועית חדשה מבית וולוויט.

השאירו את הפרטים שלכם באתר שלנו ואנחנו נשמח ליצור איתכם קשר בהקדם.