בחירת קלנועית מתאימה: גורמים שיש לקחת בחשבון

אם אתם מתגוררים בקיבוץ או בכל מושב שקט וקטן, כנראה שאתם מרבים להתנייד עם קלנועית מתקפלת ונוחה לשימוש, כזו שניתן לנהוג בה במהירות נמוכה, שהיא לא צורכת משאבים אנרגטיים מאסיביים כמו הרכב ויתרה מהכל – כלי רכב קל לשימוש שאינו מהווה בעיות הן לצעירים והן למבוגרים. השימוש בקלנועית נעשה לרוב במקומות קטנים שאין בהם הרבה אנשים וברוב הזמן מדובר בכלי התניידות שיש לו מקום לאדם אחד בלבד אך עם השנים התפתחו סוגים שונים של קלנועיות עם דגמים מתפתחים יותר ודו מושביים בדרך כלל שיכלו גם להכיל קניות וחפצים לצד כל אדם או לשמש כשני מושבים להסעה קצרה.

במאמר הנוכחי אנחנו נדבר על כל הגורמים שיש לקחת בחשבון בעת רכישת קלנועית ועל מה חשוב לשים לב כשבוחרים את הדגם הדרוש.

בחירת קלנועית מתאימה: גורמים שיש לקחת בחשבון

מעוניינים בקלנועית איכותית? אל תשכחו לבדוק את הדברים הבאים

הטיפים הבאים יעזרו לכם לבחור את דגם הקלנועית הטוב ביותר עבורכם ולהבטיח לכם שהקלנועית שלכם תשרת אתכם לאורך שנים רבות.

  • קלנועית חשמלית

אחד היתרונות הבולטים בקלנועית זה שהדגמים החדשים הינם דגמים חשמליים ואז ניתן בקלות רבה להטעין את הקלנועית ממש בצמוד לבית שלכם וחשוב גם לציין שהיא לא לוקחת יותר מדי מקום. קלנועיות חשמליות הן חסכוניות הרבה יותר ונחשבות לדגמים המושלמים למשפחות רבות בקיבוצים ומושבים ולאנשים מבוגרים שאינם מעוניינים לתחזק הוצאות רכב שנחשבות ליקרות יותר.

  • קלנועית עם שני מושבים

דבר חשוב נוסף, שכדאי לשקול בעת בחירת קלנועית, זה כמות המקום בה. אין ספק שהדגמים הכי קומפקטיים הם אלו שמגיעים עם מושב אחד בלבד, אבל סביר להניח שכל טיול שלכם עם קלנועית ילווה באדם נוסף או לפחות בקניות שיצטרפו יחד איתכם ולכן, מומלץ לבחור בדגם מרווח יותר שיש בו מקום.

  • ריפוד 

ריפוד הוא גורם מכריע נוסף, בבחירת דגם קלנועית. וודאו שנוח לכם לנסוע בקלנועית ושאתם מרגישים שנוח לכם לשבת. כי פעמים רבות הנסיעות שלכם יכולות לקחת זמן ולכן, חשוב מאוד שיהיה לכם נוח במיוחד אם אתם סובלים מבעיות בגב.

  • קלנועית שמסוגלת לנסוע בעליות

אם אתם מתגוררים במושב או קיבוץ שיש בו עליות או ירידות רבות, מומלץ לוודא כי דגם הקלנועית שלכם יוכל להתמודד עם עליות רבות. חשוב לבדוק את הספק המנוע ואת זמן הנסיעה שהקלנועית שלכם יכולה לעבור ללא טעינה נוספת.

האם כדאי לרכוש דגם חדש של קלנועית?

אין ספק שדגמים חדשים הם מושכים ומשודרגים הרבה יותר, ולכן, חשוב מאוד לבחור את הדגם שאתם תאהבו – לא משנה אם מדובר ביד 2 או בדגם חדש, חשוב תמיד שיהיה לכם חיבור עם הקלנועית שלכם ורק כך היא תוכל לשרת אתכם לאורך שנים רבות.

וולוויט קלנועיות – הדגמים המובחרים ביותר כיום בשוק

אנחנו בחברת וולוויט מציעים עבורכם את דגמי הקלנועיות האיכותיות והמרשימות ביותר שקיימות כיום בשוק. שנים רבות בתחום הקלנועיות, גרמו לנו להבין את הצרכים הדרושים הן לצעירים והן ולמבוגרים ולכן, בחרנו לייצר עבורכם את דגמי הקלנועיות הטובות ביותר שישנן כיום. לא חייבים לרכוש תמיד דגם חדש של קלנועית, וניתן גם להסתפק בקלנועית יד 2 בלבד.

אם אתם זקוקים לדגם איכותי של קלנועיות, אנחנו בוולוויט נשמח לעמוד לשירותכם. השאירו את הפרטים שלכם ואנחנו נדאג ליצור איתכם קשר.