קלנועית יחיד

קלנועית יחיד

אם יש דבר אחד שניתן לראות בכל עיר, קיבוץ או מושב הרי היא קלנועית יחיד איתה מאוד נוח להתנייד ממקום למקום. בקלנועית ניתן להשתמש הן בקיץ והן גם בימי החורף הקרים. 

איך לבחור קלנועית יחיד?

ישנם מספר פרמטרים שחשוב לשים לב אליהם כשבוחרים קלנועית:

גודל הקלנועית

חשוב לקחת בחשבון האם גודל הקלנועית מתאים למה שאתם רוצים לעשות איתה. לדוגמא, אן אתם מתכננים רק לנסוע עם הקלנועית קרוב לבית, כמו לסופר או לקופת החולים, קלנועית עם גלגלים קטנים יותר תתאים. עם זאת, יש סיכוי שבלל שהגלגלים קטנים יותר, כך הנסיעה תיהיה משובשת יותר כאשר עולים על משטחים שהם לא חלקים, כגון חצץ.

קלנועית בגודל בינוני תגדיל את טווח הנסיעה שלכם. שימושים אופייניים כוללים טיולים בשכונה או בקניון. עם זאת, זכרו שיהיה לכם קשה יותר לתמרן קלנועית בגודל בינוני במקומות צרים כמו חנויות בגדים, בהן קלנועיות יחיד מתאימות יותר. 

קלנועית זוגית גדולה מתאימה לשימוש ביישובים, קיבוצים וכפרים. טווח הנסיעה גדול לעומת קלנועית בגודל בינוני ובהרבה דגמים גם יותר מהירה. 

כושר טיפוס בשיפוע מקסימלי

כושר טיפוס בשיפוע מקסימלי מומלץ של קלנועיות היא הזווית המקסימלית שהם יכולים לנסוע במעלה שיפוע עם כל 4 הגלגלים על הקרקע. חשוב במיוחד אם הנכם גרים במקומות הרריים או שצריכים לעלות בשביל נגישות תלול לנכים.

מהירות הקלנועית יחיד

רוב הקלנועיות יכולות להגיע למהירויות של בין 6 ל- 8 קמ”ש. קלנעויות זוגיות גדולות יכולות להגיע גם לעד 12 קמ”ש. חשוב לנהוג בזהירות בזמן נסיעה בכל מהירות עם הקלנועית שלכם.

"כל החיים היה לי רכב, איך עכשיו עוברים לקלנועית?"

רק למראית העין, קלנועית יכולה להראות לנו פחות נוחה לשימוש מהרכב הפרטי, כי היא נוסעת לאט, ורק על מדרכות. אבל, כל מי שמתחדש בקלנועית חדשה, יודע בוודאות כי היא הרבה יותר נוחה מהרכב פרטי. לא תצטרכו כבר לעמוד בפקקים, לעשות טסט, ועוד רק בשביל לנסוע לסופר.

קלנועית מתקפלת: יתרונות וחסרונות

קלנועיות יחיד - VOLVIT

הקלנועית של Volvit היא שיא הנוחות. הכירו את הקלנועיות יחיד האיכותיות של חברת Volvit. החברה הוקמה מתוך החזון להנגיש ללקוחותינו מוצר בטוח ואיכותי, שיאפשר ניידות עצמאית, בטוחה ומהנה כאחת, לצד שירות מקצועי – זמין, אדיב, אישי ואמין. צרו איתנו קשר לבירורים נוספים בנוגע לקלנועיות חשמליות.