קלנועית חשמלית - כל היתרונות

קלנועית חשמלית

קלנועית חשמלית פשוטה לנסיעה, קטנה וקומפקטית בעלת מושב אחד או שניים, טומנת בחובה יתרונות רבים. זאת בדיוק הסיבה שרבים בוחרים להיעזר בקלנועיות, בייחוד הגילאים היותר מבוגרים.

איך לבחור קלנועית חשמלית?

קיימים דגמים שונים לקלנועיות, החל מדגמים מתקדמים ומשוכללים ועד לקלנועיות מתקפלות קטנות. הבחירה באיזה סוג דגם לבחור, לגמרי שלכם. בסופו של יום, השאלה היא מה הסיבה שאתם חושבים לקנות קלנועית? כמובן, שאליה מצטרפת השאלה מה התקציב שלכם? לדוגמא, אם אחת מהמטרות היא גם עזרה בהליכה לסופר, וסחיבת המוצרים משם עד הבית, סביר להניח שקלנועית חשמלית זוגית תהיה הבחירה המתבקשת. 

 

כמה עולה קלנועית בימינו?

אנחנו בחברת וולוויט מציעים מגוון רחב של דגמי קלנועית המיועד עבור אנשים שמחפשים כיסא נוח לנסיעה. כל הפרמטרים של הקלנועית יצביעו על המחיר הסופי.  מחיר ממוצע של קלנועית זוגית נע בין  15,000 – 25,000 ₪. עם זאת קלנועית יחיד תהיה יותר זולה והיא נמכרת בדרך כלל במחיר ממוצע של בין  4,000 – 8,000 ש”ח. 

קלנועית מהירה וגדולה

אומנם קלנועיות הן לא מהירות כמו הרכבים אבל הן חד משמעית נחשבות לרכב מהיר שקל מאוד להתנייד בו במקומות שגם הרכבים היו חייבים להוריד את מהירותם באופן משמעותי. קלנועית מהירה תסייע לכם להתנייד מהר יותר ממקום למקום, ולצד כל זאת תספק מענה לנסיעה בטוחה עבור אדם אחד או שני אנשים.

קלנועית גדולה יכולה לשפר אפילו את תנאי הנסיעה שלכם ברחבי השכונה והקיבוץ, ויהיה בה מספיק מקום לקניות שתעשו.

Vovlit – דגמים חדשים של קלנועיות

אנחנו בוולוויט מציעים דגמי קלנועיות משוכללות. השאירו פרטים עוד היום ונשמח להתאים את דגם הקלנועית המתאים ביותר עבורכם.