קלנועית טרייד אין

מי מאיתנו לא היה רוצה להתחדש בסוג חדש של רכב? עבור רבים מאיתנו הדבר מאוד פשוט – אחנו סה”כ צריכים לגשת לבנק, לקחת הלוואה עבור הרכב שלנו, לפרוס אותה לכמות השנים הדרושות והנה יש לנו רכב. אבל עבור אנשים מבוגרים יותר אין מדובר בדבר פשוט במיוחד אם יש להם כבר סוג כלי תחבורה שהם מתניידים בו והם מעוניינים לשדרג את הכלי שלהם, משמע שהם חייבים גם להתעסק בכל הבירוקרטיה של המכירה והרכישה החדשה.

במיוחד בשביל זה, אנחנו בחברת וולוויט, מציעים לכם את מסלול הטרייד אין שלנו שמאפשר לאנשים לשדרג את הקלנועית שלהם ולהנות מכלי תחבורה חדש לחלוטין.

קלנועית טרייד אין

 

מה זה טרייד אין?

אחת מהשיטות הטובות ביותר שנעשו בשנים האחרונות בתחום כלי הרכב השונים זו שיטת טרייד אין. שיטה שמאפשרת לחדש את הרכב על ידי מסירת כלי הרכב הישן והחלפתו לחדש – מה שמפחית משמעותית את ההוצאות עבור הרכב החדש שאתם מעוניינים לרכוש. בעצם, מדובר בשיטה שבה אדם יכול לחדש את הרכב בקלות, ובכך לא יצטרך להתעסק עם מכירתו לצד שני.

חנויות רבות מעוניינות בשיטה הזו, מכיוון שכך הן מקבלות כלי רכב מהאדם עצמו ובמקום לשלם עליו, מפחיתים את התשלום מרכישת הרכב החדש.

האם ניתן לבצע טרייד אין עבור קלנועיות?

קלנועית טרייד אין זה מושג שפרץ בשנים האחרונות ורבים מהאנשים החליפו את הקלנועית הישנה שלהם בחדשה, ובכך חסכו כספים רבים והתעסקות מיותרת במכירתה. חברות רבות שמספקות קלנועיות מציעות ללקוחותיהם שירות טרייד אין שמאפשר בגישה נוחה להחליף את הדגם הישן שלכם בדגם חדש ומישהו אחר כבר יזכה לקנות קלנועית יד 2 על סמך הדגם שאתם תמסרו.

הייחודיות בדבר הזה, זה שאתם יכולים להחליף עם הוספת סכום לכל דגם אחר שתרצו, והסיבה לעשות זאת היא, זה שפעמים רבות אנשים מבוגרים לוקחים קלנועית קטנה ואז מגלים שהיא לא נוחה להם ואין להם מקום לקניות והם מעוניינים להחליף לדגם

 

 הרבה יותר מרווח שאולי אפילו יתאים לשני אנשים או יותר.

גם ריפוד הקלנועית משתנה בין הדגמים ואילו שדגמים משודרגים וחדשים יותר, מציעים יחד איתם ריפוד הרבה יותר נוח שמתאים לנסיעות ארוכות במהלך היום.

וולוויט – קלנועיות מובחרות

אנחנו בחברת וולוויט מציעים עבורכם קלנועית טרייד אין עם הדגמים החדישים והמשוכללים שלנו אשר ערוכים לספק עבורכם את מירב המענה הדרוש להתניידות מהירה ונוחה בתוך מושב או קיבוץ ואפילו עיר!

בואו לצפות בדגמים המובחרים שלנו ולבחור עבורכם דגם אחד משוכלל.