קלנועית יד 2

 

בשנים האחרונות אנשים התחילו לחפש פתרון מיוחד של רכב איטי שיכול להעביר אנשים עם מוגבלויות או נכות ביתר קלות ומבלי שהדבר יצריך פעולות מיוחדות ומקצועיות. דובר בעיקר על אנשים מבוגרים שהיו צריכים עזרה בהתניידות ולכן החליטו להמציא את רכב הקלנועית שיכול היה לעזור לכל אדם מבוגר להתנייד ביתר קלות ממקום למקום ולהרגיש עצמאות מחדש.

מחקרים אפילו הראו כי אנשים שמסוגלים להתנייד בכוחות עצמם היו מרגישים הרבה יותר בריאים ושלמים עם עצמם, כי למוח שלנו מאוד קשה לקבל את העובדה שאנחנו זקנים מספיק ומתקשים להתנייד בכוחות עצמנו.

קלנועית יד 2

עד כמה קשה לאנשים מבוגרים עם התניידות?

אנשים רבים בגיל המבוגר מרגישים שקשה להם להתנייד. עם הגיל, מתחילים להופיע הרבה מאוד בעיות בריאותיות, הרגליים כבר לא מסוגלות ללכת כמו שהיו הולכות פעם ולכן, היה נדרש פתרון מיוחד שיכול לעזור למבוגרים להתנייד בכוחות עצמם. זאת בדיוק הסיבה שהומצאה הקלנועית שיכלה להעביר אנשים ממקום למקום. לקלנועיות קיימים סוגים רבים, רכב שיכול לנייד אנשים בין השכונות וגם כזה שנוסע אפילו בכלל הבית. לכל קלנועית יש את הגודל שלה וכל אדם בוחר את הרכב שלו לפי הצורך.

ברכב הקלנועית אין שום סכנה לשימוש עבור אנשים מבוגרים כי המהירות שלו מאוד איטית, משמעותית איטית יותר מאשר רכב ממונע רגיל, מה שגם מאפשר לאנשים שאין להם רישיון להתנייד איתה.

קלנועית יד 2 – עד כמה זה מומלץ?

מחירי רכבי הקלנועיות יכולים להגיע עד לעשרות אלפי שקלים ולכן, הרבה אנשים מבוגרים בוחרים לא אחת לרכוש קלנועית יד 2, מה שמאפשר להם לבצע רכישה זולה משמעותית יותר ולהשתמש ברכב הנ”ל לצרכיהם האישיים מבלי לחשוש שהוא יתקלקל מחר והם יצטרכו להוציא כספים גבוהים נוספים.

לרכב הזה יש כמה סוגים, כשהנפוץ מבניהם הוא דגם הקלנועית העצמאי שמאפשר לאדם אחד בלבד לשבת ברכב. יש גם דגמים שיכולים להכיל שניים או אפילו ארבעה אנשים, כל דגם לגופו והכל גם תלוי בצרכים האישיים שלכם והאם אתם יוצאים לקניות או מעוניינים לאסוף מישהו בדרך.

וולוויט – עוזרים לכם למצוא את דגמי הקלנועיות האיכותיות ביותר

אנחנו בחברת וולוויט יצרנו את דגמי הקלנועיות האיכותיות ביותר שניתן למצוא כיום בשוק. קלנועיות במצב איכותי וריפוד נוח שיספק לכם את המענה הדרוש להתניידות עצמאית בכל מקום שתהיו.

בואו להגשים את החלום שלכם ולא לתת לגיל שלכם לשלוט על עצמכם. בואו להנות מהשירות האיכותי של וולוויט עם קלנועית טרייד אין.