מה הם טווחי המחירים והיתרונות של קלנועית יד 2

קלנועיות יכולות להיות דגמים מובחרים וייחודיים לאנשים שמתקשים לנוע עם רכב. הן יכולות לספק מענה עבור מבוגרים אבל יחד עם זאת גם לאנשים שמתגוררים בסביבות דלות אוכלוסייה.

במאמר הנוכחי אנחנו נדון בקלנועיות יד שניה וביתרונותיהן.

מה הם טווחי המחירים והיתרונות של קלנועית יד 2

כמה תעלה לכם קלנועית יד 2?

 

בזמן שדגמים חדשים של קלנועיות יכולים לעלות 10,000 – 30,000 ₪, קלנועית יד 2 ניתן למצוא בעלות הרבה יותר נמוכה. הייחודיות של קלנועיות יד 2, זה שהן יכולות לספק את המענה הדרוש והן גם נבדקו כדגמי רכבים עובדים ופעילים. בשוק של היום המחירים של הדגמים הללו יכולים לנוע 5,000 – 15,000 שח , כשהכל תלוי בדגם הקלנועית.

בואו להנות מהקלנועיות המובחרות שלנו בוולוויט שמציעות גם דגמי קלנעית יד שניה.

 

מהם היתרונות בקלנועית?

 

אם יצא לכם איי פעם לחשוב על היתרונות של הקלנועית, אז דעו לכם כי היתרונות הם רבים ובמיוחד עבור אנשים מבוגרים שמתקשים לנסוע ברכבים שיכולים להסתכם בעלות גבוהה יותר וגם בסכנה ממשית עבורם. עם הגיל, אנשים רבים מתקשים לשים לב לפרטים הקטנים שאותם דורש הכביש. קשה כבר לנסוע במהירות גבוהה ולא פשוט כלל לתחזק אוטו שדורש טיפולים תכופים, הוצאות מרובות ועוד.

במיוחד בשביל הדברים הללו הומצאה הקלנועית. דגם של רכב שהוא פתוח בדרך כלל ומגיע עם מהירות נסיעה קטנה ודלה משמעותית. את הקלנועית אתם יכולים לרכוש במצב חדש ויחד עם זאת ניתן גם לרכוש קלנועית יד 2 שנחשבת להרבה יותר זולה ומבטיחה לנסיעה מאשר דגם חדש אולי יתגלה שלא נוח בסופו של יום.

אחד היתרונות הגדולים של הקלנועית, זה שניתן להשתמש בה בקלות רבה לאנשים מבוגרים. היא מאוד איטית, מה שנותן לה את האפשרות לנסוע בבטחה במדרכות וכבישי מושבים וקיבוצים. ההוצאות על הקלנועית גם הן לא גבוהות כלל, מכיוון שהיא מונעת על ידי צריכה חשמלית רק, והיא לא זקוקה לדלק שנחשב ליקר ואין בה חלקים מיוחדים שיכולים לחוות תקלה. תחזוק קלנועית שכזו יכול להסתכם לכם במאות שקלים בלבד בכל חודש וגם לספק לכם מענה לחניה בצמוד לבית.

 

מתקשים בהליכה? קלנועית פרטית זה מה שאתם צריכים!

 

אנשים מבוגרים או אנשים עם נכות, מתקשים ברוב הפעמים ללכת בכוחות עצמם. אחד הפתרונות הפרקטיים והייחודים ביותר לכך הוא קלנועית יחיד שמספקת עבורם את הפתרון הנ”ל. באמצעות קלנועית יחיד, שנעה במהירות מאוד איטית, ניתן להגיע לכל מקום ואפילו לנסוע בה במקומות ציבוריים כמו קניונים בתי מסחר, שדות תעופה ואפילו לקחת אותה יחד איתכם לחול.

אנחנו בוולוויט מציעים לכם מגוון רחב של דגמי קלנועית כשביניהם דגמי קלנועיות יחיד וגם דגמים של קלנועית יד 2.

 

וולוויט – קלנועיות מקצועיות

 

אנחנו בחברת וולוויט נספק עבורכם דגם קלנעית ייחודי ומקצועי שיפתור עבורכם את צורך ההתניידות. בין אם אתם מתגוררים במושב או בקיבוץ או שאתם צריכים רכב קטן שיעזור לכם להתנייד ממקום למקום – אנחנו זו הכתובת עבורכם! טרייד אין לקלנועיות ודגמים נוספים ומשוכללים, זה בדיוק מה שאתם תוכלו למצוא בוולוויט.

השאירו את הפרטים שלכם עוד היום באתר שלנו ונציגנו ישמחו ליצור עימכם קשר.