כמה עולה קלנועית?

כמה עולה קלנועית?

כל אחד מאיתנו רואה שונה את מצבו הרפואי בעתיד. חלקנו בטוחים שאנחנו נהיה מסוגלים להתנייד בכוחות עצמנו וחלק אחר בטח חושבים שעד שכשהם יהיו מבוגרים הם יתניידו באמצעות קלנועית חשמלית. אז כמה עולה קלנועית כזאת? ולמי הן מתאימות? 

כמה עולה קלנועית? מאמר | בתמונה: אישה בלונדינית צעירה ישובה על קלנועית יחיד של Volvit שנוסעת על מדרכה בצהרי היום

קלנועית למכירה - דגמים

מאז ומתמיד היה הצורך בכלי תחבורה שיכול לנסוע בצורה בטוחה במושבים קטנים, קיבוצים או שכונות. כלי תחבורה קטן וקומפקטי שלא יעלה לכם הרבה כסף וייתן מקסימום החזר על ההשקעה מבחינת איכות חיים . לקלנועית שני דגמים מרכזיים – יחיד ו – זוגית. הקלנועית היא כלי תחבורה לכל דבר רק שמהירותה אינה עולה 12 קמ”ש, ונחשבת לכלי תחבורה אידיאלי עבור כל מי החווה קשיים בפעולת ההליכה .

כמה עולה קלנועיות יד שניה?

לכל מי ששואל: “כמה עולה קלנועית?” צריך קודם כל להבין כי לא בהכרח חשוב לרכוש קלנועית חדשה וניתן להתפנק גם בקלנועית יד שניה.  קלנועית יחיד תעלה  כמה אלפי שקלים וליתר דיוק בין  4000 -8000 ₪ כמובן תלוי בגודל, פרטים הטכניים ותוספות מיוחדות. בזמן שקלנועית זוגית נחשבת להרבה יותר נוחה ומתאימה גם כאפשרות לנסוע ולעשות קניות, היא תעלה בין  15,000 – 20,000 ₪. ואילו שקלנועית יד שניה, אתם יכולים למצוא אפילו בחצי מחיר.

קלנועיות חשמליות - למי מתאימות ?

התשובה היא: לכולם! קלנועיות לא נועדו רק לאנשים מבוגרים. צעירים ובוגרים יכולים גם הם להשתמש בקלנועית במיוחד במושבים ובקיבוצים השונים שהתנועה בהם איטית בהרבה ואפילו יכולה מאוד להיות מסוכנת ברכב המגיע למהירות גבוהה. קלנועית נוחה וקומפקטית שלא תיקח מקום חניה רב ויכולה אפילו בקלות רבה לחנות לצד פתח הדלת.

וולוויט – קלנועיות משוכללות ליקרים לכם

אנחנו ב Volvit  מייצרים את דגמי הקלנועיות המתקדמות והמשוכללות ביותר אשר יהפכו את הנסיעה שלכם לבטוחה, קלה ונוחה יותר. באתר תוכלו למצוא מגוון רחב של דגמי קלנועיות בתנאים ומחירים אטרקטיביים ביותר. לכל נושא ושאלה, צרו עמנו קשר