המדריך המלא לבחירת קלנועית זוגית

אנשים רבים מוצאים את עצמכם בגילאים המופלגים מתקשים לנסוע ברכבים מהירים שדורשים תשומת לב מרבית. זאת בדיוק הסיבה שהומצא דגם הקלנועית שיכול לנסוע במהירות הרבה יותר מופחתת מהרכב הרגיל. רכב שמתאים אפילו לנסיעה על המדרכות ונחשב לידידותי לסביבה במושבים וקיבוצים.

אחד מהדגמים הנפוצים והפופולאריים בשנים האחרונות הינו קלנועית זוגית שהפכה לטרנד מבטיח בעולם הלקנועיות.ואם תרצו, אתם יכולים גם למצוא קלנועיות יד שנייה למכירה.

המדריך המלא לבחירת קלנועית זוגית

קלנועית זוגית – איך נכון לבחור את הרכב המושלם?

 

לא משנה בני כמה אתם, עד כמה אתם אוהבים לנהוג בקלנועית שלכם ואיזה סוג אתם מחפשים, אתם חייבים לדעת כי בחרתם בסוג רכב ההתניידות הנכון ביותר עבורכם. השאלה שאתם צריכים לשאול אותה את עצמכם, היא: “למה דווקא הרכב הזה?” מה נוח בו לעומת הדגמים האחרים. חד משמעית ששיקול כלכלי הוא אחד הקריטריונים ההכרחיים בזמן כל רכישה, אבל לא פחות חשוב זה שהרכב יענה על כל הצרכים שלכם.

שהוא יהיה חסכוני, נוח לשימוש, שיהיה בו מספיק מקום לאדם נוסף (אם אתם מרבים לנסוע עם עוד אנשים) או לחילופין, שיהיה בו מספיק מקום לקניות שאתם הולכים לעשות. את כל החישובים הללו חשוב מאוד לקחת בחשבון אחרת אתם עלולים למצוא את עצמכם עם רכב קלנועית שפשוט אינו עונה לצרכים שלכם.

יתרה מכך, נוחות הריפוד של הקלנועית זה גם אחד השיקולים שאתם חייבים לקחת לתשומת ליבכם. לא נוח לרכב בכל רכב ובמיוחד בקלנועית שנחשבת לרכב פתוח יותר. גם אם הנסיעה לוקחת לכם מספר דקות בלבד, ברגע שאתם הולכים להשתמש בקולנועית כל יום – חשוב מאוד שיהיה לכם נוח לשבת בה, אחרת אתם תמצאו את עצמכם בכל פעם מחדש עומדים מול הסיטואציה שלא נוח לכם לנסוע.

 

האם הקולנועית מתאימה לעליות – חשוב לבדוק זאת!

 

רבים מהאנשים שבוחרים לרכוש דגם של קלנועית מגלים לא פעם שהיא אינה מסוגלת לנסוע בעליות. לא כל דגמי הקלנועית יכולים בקלות רבה להתמודד עם עליות (שלא חסר אותן בכל רחבי הארץ). יישובים רבים הם הררים ובמיוחד עבורם אתם תצטרכו דגמי קלנועית משוכללים יותר עם מנוע שמסוגל לנסוע על ההר ואינו יגרום לכם לנסוע במהירות מופחתת יותר.

חשוב גם שדגם הקלנועית שלכם יהיה בטיחותי מספיק כדי שאתם תוכלו לנסוע בו בשקט נפשי גם בירידות השונות וגם בעליות. בגלל שהקלנועית היא סוג של רכב פתוח – חשוב מאוד שרמת הבטיחות בקולנועית זוגית תהיה גבוהה מאוד – במיוחד כי הולך לנסוע איתכם עוד בן אדם או קניות שאתם תיקחו.

אם אתם מתלבטים אם לקנות קולנועית זוגית או בודדת, אתם צריכים לשאול את עצמכם שאלה אחת פשוטה: האם אני הולך לנסוע עם עוד אדם נוסף או שאני זקוק למקום נוסף רק עבור הקניות שלי. כי אחרת חבל לקחת קולנועית גדולה אם אף אדם לא יצטרף אליכם לנסיעה. לא רק שזה ייקר לכם את הוצאות הנסיעה, אלא שהקולנועית גם תיקח הרבה יותר מקום.

 

וולוויט – מספקים לכם את הקלנועיות האיכותיות ביותר

 

אנחנו בחברת וולוויט דואגים לספק עבורכם את דגמי הקולנועיות האיכותיות ביותר שאתם תוכלו לבקש. שנים רבות שאנחנו מייצרים קלנועיות, בוחרים את הדגמים הטובים ביותר ויש לנו גם שירות טרייד אין קלנועיות! בואו להשתדרג אצלנו בדגם המיני רכב הנוח ביותר למושבים קטנים וקיבוצים. השאירו עוד היום את הפרטים שלכם באתר שלנו ואנחנו נשמח ליצור איתכם קשר בהקדם.