קלנועית מתקפלת: יתרונות וחסרונות

קלנועית Freedom ידועה כרכב מיוחד שנועד לנסוע במהירות נמוכה ולספק את המענה הדרוש לקהל מבוגר או קהל שמתקשה להתנייד בכוחות עצמו. לרוב, אנשים מבוגרים משתמשים בקלנועיות בעיקר בקיבוצים ומושבים וכל מקום שאין בו תנועה מרובה, המאפשר ניידות קלה ובטוחה של הקלנועית אך, גם צעירים רבים נוטים להשתמש בקלנועיות בעיקר אם הם עובדים במקומות גדולים עם מישור, ששם ניתן להתנייד בקלנועית בקלות רבה.

קלנועית מתקפלת: יתרונות וחסרונות

היתרונות של הקלנועית המתקפלת

לאנשים שמתקשים ללכת או חייבים להביא איתם את הקלנועית לכל מקום – ישנו דגם חדש ומקורי של קלנועית שנקרא, קלנועית מתקפלת.

הייחודיות של הקלנועית זה שניתן לקפל אותה במהירות ולקחת אותה יחד איתכם ברכבים גדולים, במטוסים ואפילו להחזיק אותה בידיים. הדבר מציע חופש תנועה לאנשים שמתקשים ללכת ומאפשר להם לקחת יחד איתם את הקלנועית לכל מקום.

מהם החסרונות של קלנועית מתקפלת

החיסרון היחיד של הקלנועית המתקפלת, זה שאותו האדם שמשתמש בקלנועית יתקשה בעצמו לקפל אותה וכנראה שהוא יצטרך עזרה מאדם אחר שיעזור לו בקיפול. חסרון נוסף שיש לדגם הקלנועית המתקפלת זה, שהיא ממש קטנה. בדרך כלל, לא יהיה לכם מקום למצרכים שרכשתם בסופר עם דגם קלנועית מתקפלת וקלנועיות מתקפלות מגיעות ליחידים בלבד, כך שאתם גם לא תצטרכו לקחת יחד איתכם אדם נוסף (כמו שניתן לעשות בדגם הקלנועית הזוגית).

היכן בארץ משתמשים בקלנועיות?

הצורך בקלנועיות נוצר בעיקר בארצות חמות שבהן מזג האוויר מאשר תנועה עם רכב פתוח ברוב ימות השנה וחשוב גם שהמקום יהיה מישורי. ישנן כיום גם קלנועיות שיכולות להתנייד במקומות הרריים ואינן מצריכות התניידות במישור בלבד.

אבל, לא כל דגם קלנועית בנוי לכך ולפני שאתם רוכשם קלנועית, כדאי לבדוק תחילה אם הדגם מתאים לאזור הגיאוגרפי שבו אתם גרים.

קלנועיות מגיעות במגוון דגמים ויש אפשרות לרכוש קלנועיות גדולות שיש בהן מקום לשני אנשים ואפילו ליותר וכל הייחודיות של הקלנועית זה שהיא נעה במהירות נמוכה, מה שלא מסכן את הולכי הרגל מסביב, מאפשר לאנשים מבוגרים להתנייד בקלות ולא במהירות בסביבתם ולתפעל את הרכב במידה המתאימה להם. קלנועיות גם נחשבות להרבה יותר חסכוניות מאשר הרכבים, ולכן, אם אתם מחפשים פתרון חסכוני וכלכלי להתניידות – הרי שקלנועית עשויה להתאים לכם במהרה.

וולוויט – קלנועיות איכותיות ממגוון הסוגים

אנחנו בוולוויט גאים להציע עבורכם את דגמי הקלנועיות החדשות והמיוחדות שלנו שמציעות ניידות נוחה ומתאימה לכלל סוגי האנשים. בין אם אתם מחפשים קלנועית ליחיד או קלנועית לזוג, קלנועית עם גגון, קלנועית מתקפלת או קלנועיות יד שנייה ורכבים תפעוליים – לנו בוולוויט יש מה להציע עבורכם!

השאירו עוד היום את הפרטים שלכם באתר שלנו ונציגנו ישמחו לשוחח איתכם בכל עת!