קלנועית מול כסא גלגלים ממונע: להבין את ההבדל

כל אדם בעולם חייב להבין שמתישהוא יגיע הרגע שהוא יתקשה ללכת בכוחות עצמו וסביר להניח שבמצבים הללו הוא יזדקק לכלי תחבורה צמוד ופרקטי שיוכל לעזור לו בהתניידות. קלנועית למשל זהו סוג נפוץ של כלי רכב שרבים מהאנשים המבוגרים בוחרים לעשות בו שימוש אבל, יש גם את כיסא הגלגלים הממונע שגם בו נעשה שימוש תכוף על ידי אנשים שעברו פגיעה כלשהיא, ובמאמר הנוכחי אנחנו הולכים לדון על השוני בין השימוש בקלנועית לבין כיסא גלגלים ממונע ומה חשוב לדעת כשבוחרים באחד כזה.

קלנועית מול כסא גלגלים ממונע: להבין את ההבדל

מחפשים כלי רכב נוח לשימוש? בחרו בקלנועית

דגם הקלנועית הומצא בעיקר עבור אנשים מבוגרים בקיבוצים ובמושבים ובכל מקום אחר שיש בו צורך לרכב סטנדרטי שצורך דלק בכמויות גבוהות ומגיע למהירות גבוהה. הקלנועית היא קלה לשימוש ואינה מגיעה למהירות גדולה – מה שיכול להתאים לאנשים מבוגרים בעיקר ועשוי גם להיות הפתרון המושלם לכל מי שמתקשה בהליכתו וזקוק לפתרון התניידות זול ונוח לשימוש מידי.

קלנועיות מגיעות בסוגים שונים והדגם הנפוץ ביותר מבין כל הסוגים הינו דגם קלנועית CLASSIC שמגיע בתור קלנועית עם מושב אחד ומאחור מקום לקניות ותיקים. כיום, אתם תוכלו למצוא במשק, קלנועיות עם שני מושבים ויותר ואתם גם תוכלו לבחור בסוג הריפוד וסוג הגודל של הקלנועית שלכם. חשוב לציין שהקלנועיות פועלות על חשמל ולכן, נחשבות לחסכוניות ונוחות לשימוש, כי בכל רגע נתון אתם יכולים גם להטעין אותן בצמוד לביתכם.

מתי נעשה השימוש בכיסא גלגלים ממונע?

כיסא גלגלים ממונע לעומת הקלנועית, מיועד עבור אנשים שעברו פציעה או פגיעה פיזית. כיסא גלגלים ממונע מופעל על ידי מנוע חשמלי שמשמש את המטופל לניידות עצמית בכל החלל. כסאות גלגלים ממונעים נועדו לספק ניידות ועצמאות לאנשים עם ליקויי תנועה, כגון אלה עם פציעות חוט שדרה, טרשת נפוצה או שיתוק מוחין. בדרך כלל לכיסאות הניידים יצורף מכשיר שליטה המאפשר למשתמש לנווט את הכיסא ולהתאים את המהירות והכיוון שלו. לחלק מהדגמים יש גם תכונות כמו מושבים מתכווננים, יכולות הטיה בחלל ומשענות רגליים מוגבהות כדי לספק נוחות ותמיכה למשתמש. 

ההבדל העיקרי בין כיסא גלגלים ממונע לקלנועית, זה המחיר. בזמן שקלנועיות יעלו לכם 15,000 – 40,000 ₪. כיסאות גלגלים חשמליים יסתכמו לכם 4,000-7,000 ₪. אבל חשוב להבין שלא כל אדם צריך להשתמש בכיסא גלגלים ממונע, ורק מי שחווה פציעה גופנית ואינו יכול לקום על רגליים או מתקשה לעשות זאת, ישתמש בכיסא הגלגלים החשמלי ואילו שכל מי שיכול להתנייד וללכת בכוחות עצמו, מומלץ עבורו להימנע מכיסא גלגלים הן בגלל הבריאות הגופנית והן בגלל הבריאות הנפשית.

וולוויט קלנועיות – מציעים עבורכם את דגם הקלנועית המובחר ביותר!

אצלנו בוולוויט קלנועיות אתם תוכלו למצוא את דגמי הקלנועיות המובחרים ביותר, כולל קלנועית זוגית, קלנועיות יחיד ועוד דגמים משודרגים וייחודיים שיהפכו את הנסיעה שלכם למהנה ומיוחדת הרבה יותר. שנים רבות של פיתוח קלנועיות הובילו אותנו לייצור דגמים מובחרים שלא ניתן למצוא כמותם כיום במשק. אם אתם זקוקים לכלי רכב שקל ונוח לתפעל אותו במיוחד עבור אנשים מבוגרים שמחפשים פתרון ניידות פשוט ונוח, אנחנו בוולוויט קלנועיות נעזור להתאים עבורכם את הדגם המוצלח ביותר.

השאירו את הפרטים שלכם באתר שלנו ונציגנו ישמחו ליצור איתכם קשר בהקדם.