כיצד לתכנן מסלול נסיעה עם קלנועית?

אחד מאמצעי התחבורה המיוחדים ביותר שאותם ידעה האנושות, התפתחה לא סתם כך במקרה במאה האחרונה והסיבה המרכזית לפיתוח הקלנועית היה הצורך להתנייד באופן שליו ורגוע יותר במעברי העיירות הקטנות והקיבוצים. את הקלנועית אנחנו פוגשים ממש קצת אחרי קום המדינה, כשעוד היה לה דגם אחד ויחיד שלרוב שומש בקיבוצים בעיקר והיה מיועד לאנשים מבוגרים שמתקשים להתנייד ולאלו שלא יכלו לנהוג עוד ברכבם.

במאמר הנוכחי אנחנו הולכים להסביר כיצד בדיוק לתכנן את המסלול של הקלנועית המופלאה והאם כל כך קשה להתנייד איתה?

כיצד לתכנן מסלול נסיעה עם קלנועית?

קלנועית – למי היא מתאימה?

כמו שכבר ציינו, אוכלוסיית היעד הראשונה שהקלנועית מתאימה עבורה, הינה האוכלוסייה המבוגרת. אוכלוסיית היעד המרכזית של קלנועית זוגית לרוב תהיה האוכלוסייה הבוגרת, והסיבה לכך כי הרבה אנשים מבוגרים חיים היום בקיבוצים והם מחפשים אלטרנטיבות להתנייד עם כלי תחבורה שהוא לא יקר כמו הרכב, או אמצעי תחבורה איטי יותר מהרכב שיכול בקלות רבה להגיע לעשרות ומאות קמ”ש.

הקלנועית לעומת זאת היא כלי תחבורה מאוד איטי ונע בין 6-8 קמ”ש בלבד, מה שהופך אותה לקלה לניוד עבור אנשים שמתקשים כבר לנהוג ולאילו שזקוקים לנסוע למכולת ולמועדון בקיבוץ שלהם ומפחדים להתנייד ברכב עוצמתי.

אבל גם האוכלוסייה הצעירה יותר תשתמש בקלנועית בלי להתנייד במקומות שלווים ושקטים יותר וכמובן שהיתרון המובהק של הקלנועית הוא גם זה שמשתלם להרבה משפחות להשתמש בה, כי תחזוקת קלנועית לא דורשת עבודה רבה מדי או יקרה.

האם קשה להתנייד עם הקלנועית?

כמובן שעם כל כלי תחבורה צריך גישה וידע בשביל לדעת כיצד להשתמש בו, אבל בגלל שהקלנועית נועדה קודם כל עבור החברה הבוגרת יותר, הרי שפעולות ההפעלה שלה הן הרבה יותר פשוטות ולא מצריכות ידע מוקדם יותר.

לילדים מתחת לגיל 18 חל איסור על שימוש בקלנועית והניוד בה, מה שהופך אותה לכלי תחבורה וניוד עבור מבוגרים בלבד ובמהירות המתאימה לתנאי האזור.

איך מתכננים מסלול נסיעה עם קלנועית?

אם אתם רוצים לתכנן מסלול נסיעה עם הקלנועית, אז אתם צריכים לעשות זאת בדיוק כמו שמתכננים מסלול נסיעה עם הרכב. אתם תצטרכו כביש מחורץ למרות שהקלנועית יכולה גם לעבור בשבילים ודרכים, אבל אם אתם רוצים לשמור עליה ולמנוע פגיעה בגלגלים או בחלקיה התחתונים, תמיד כדאי ומומלץ לנסוע בכבישים סלולים בלבד.

הגדירו את נקודת היעד שלכם ובדקו את המסלול שמוביל אליה, וכך שתוכלו להגיע בבטחה ובנעימים אל כל מקום שתרצו. מומלץ שלא לנסוע עם הקלנועית מחוץ לישובים קטנים או קיבוצים ואם אתם כבר נוסעים בקלנועית, אז המנעו מנסיעה בכבישים מהירים שבהם הנהגים יכולים שלא לראות אתכם ועשו זאת בשעות היום בעיקר.

למרות שהקלנועית מותאמת גם לנסיעה במצבי לילה, חשוב תמיד לשמור מרחק ממכוניות.

וולוויט – מציעים לכם קלנועיות במגוון סגנונות

אנחנו בחברת וולוויט פתחנו עבורכם את דגמי הקלנועיות המקצועיות ביותר שתוכלו למצוא כיום בשוק, ודאגנו גם להציג בפניכם את דגם קולנועית יחיד שכבר מזמן התפרסם בפני הקהל הבוגר ועשה שמועות נחרצות על שימוש בקלנועית.

מבין הדגמים הבלעדיים שלנו, אתם תוכלו גם למצוא קלנועית יחיד וקולנועית עם ארבעה מושבים, קולונעיות עם ריפוד מיוחד ונוח וקלנועית שמגיעות עם סל ייחודי עבור הקניות שלכם.

למידע נוסף, השאירו את הפרטים שלכם ואנחנו נשמח ליצור איתכם קשר בהקדם.